diumenge, 22 de maig del 2016

Primera setmana de treball

L'adaptació a la humitat extrema superada. El cos ja s'ha acostumat a aquest aire calent i salat del Pacífic. Poc a poc vaig coneixent els plats, tot a base de peix, tofu i algues... els primers dies tot tenia gust a algues. Un gust que penetra a tot arreu, i que després t'acompanya. La teva olor canvia, i al principi és dur.

Ja fa uns dies que m'hi he acostumat, descobreixo sabors nous i detalls que abans no tenia la capacitat d'apreciar. M'encanta. Avui m'he menjat una sopa espessa d'una alga verda i fina com els cavells d'una sirena, i tot surant hi havia peixos i gambes diminutes.

La feina va avançant. Ja tinc el primer Airswimmer construït. El prototip núm. 1 de Keelung, amb reforçament per a tifons... de totes maneres és una instal·lació temporal, i durarà el que li permetin els vents del fort Monzó del nord-est.